mari-sanpixie

Alla inlägg under oktober 2012

Av lena maxe - 22 oktober 2012 18:26

Hanna widerstedt har gått för långt nu!!! hon erkände att hon inte var den personen som hon låsades att vara, ni vet den här slampiga,shoppaholic galna bitch.. och den som söker uppmärksamhet "titta på mig, titta på mig! obs ja visade mina boobisar   

då är min fråga, vart ska ja titta på? ja ser inga "boobisar" även mina killkompisar vet inte heller va dom ska titta på, "har hon ändrat håret eller färgat håret?

som sagt hon har ju tagit bort sin blogg.. hon sa nåt att hon skulle göra nån ny blogg till hennes "fans"

men den här undrar ja om man vill man vara hennes fan nu, även om detta inte är hennes karatär, sånt här skämtar man inte om astrid lindgren!


 


     


menar hon de här eller?


ja i lördags var vi ute o härja.. men ja var chafför så ja fick väl bjuda på 2 bilderna    


   

Gå in på hennes blogg vettja  

http://www.mondoblog.se/cindylou/2012/06/18/mandag-2/


 

mitt nya projekt är att köpa mig en rosa julgran o pynta in hello kitty prylar  

barnsligt? kan hända men vill absolut inte ha en till jul me en trist grön svenne gran!  

de finns ju vita o blå har ja för mig ja har sätt en.. på rusta har ja sätt dom.. vilket ja kommer att köpa mig en rosa..     




 


nu denna lördag hade ja, cindy o linnea tänkt att ha en tjejkväll hos mig


bland annat

* ansiktmask

* grönsaks dipp + äta nåt

* se på typiska tjej filmer

* sminka

* vax benen om man behöver de

* dricka några cider

* snacka skit (klassiker)



haha kolla Emo:sar

 



fyfan idag har ja fått både lingonvecka o värk   

 

ohh för er som inte vet va lingon veckan är, så är de en grej som tjej kan få i månaden nåt som kan hända till alla tjejer o de kommer lite bloooo...... AHH snälla säg som de är kvinna!! man har MENS.. M-E-N-S, mens


haha måndags humor

 


ne men nu måste ja fan till ica, är vrål hungrig nu


 

Av lena maxe - 15 oktober 2012 20:19


måndag den 15/10


är fortfarande förkyld    och ja lite trött med efter jobbet, förra torsdagen så gick ja på min första tyskakurs, vilket var rätt kul     och har lärt mig nu en del ifrån boken  

om ni undrar hur ja gjorde   gå in på

http://uk.bloggif.com/text?id=15b9586948f4e65b663abe298b368c9b

där kan ni skriva vad du vill.. och du kan göra så här med:

 

vilket inte blev bra men men man kan inte bestämma hur man vill ha de med bilden..  

men gå in på sidan så kan ni utforska själv vettja  



 


hmm... de är rätt mycke ja gillar..

men bland annat.. pop,rock,hårdrock,hiphop,RnB,country (har ja börjat gillar) japansk musik OFC!!  

och lite andra språk musik me.. de ända ja inte lyssnar så värst är en visa dansband o absolut inte OPERA!!  

skulle ja skriva en lista över på va ja gillar så skulle de bli en helvetes lång lista  



                 

nån slags traditionel speling på trummor


nåt jag har lärt mig av en japanare

många har ju alltid -kun,-san eller -chan

-kun = vän

-san = precis träffat

-chan = barn

- sama = god.. men v et inte om han menade en god vän eller god att han är snäll eller så..



 








måste komma ihåg till mig själv att ja måste köpa mig en svart skinjacka..

    




  


    



   

 


   


dom får nog ja vänta me att köpa.. men dom vet ja att dom ska ja ha  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards