mari-sanpixie

Direktlänk till inlägg 23 september 2012

Då var man tillbaka till bloggplasten igen :D

Av lena maxe - 23 september 2012 21:58

  

Halllåååå i'm back again,   har en ny laptop som orkar mer och ja hade mondobloggen men ja tryckte att de var inte min sida av blogg plast så ja gick tillbaka till bloggplasten.se fast en helt ny blogg... den andra bloggen är för mycket skit minnen.. alltså Exet men jaja, ja är singel och lycklig ändå   sen ja blev singel så är ja mer aktiv och börjar att gå på morgonen och lite halv träning   innan man drar till jobbet, och de har börjat att märkas att ja har gått ner med   vilket är bra.. ja vill endast gå ner tills ja får på mig mina gamla jeans igen... och så köper ja nya färgglad färger mer  


Vilket ni kanske oxå ser så har ja skapat en helt ny header till bloggen

  


    



om mig


     


som sagt Mari-san kallas jag, eller ja enligt mig så kallas ja de  

jag är tjej på 22 vårar, som är anime och japanese freak   lyssnar på nästan allt förutom visa dansband och opera..   tittar oxå på nästan alla slags filmer,  lite sci-fi o krigs filmer har ja lite svårt för..  ja jobbar eller ja mer praktikserar på ett grill,kiosk o pub


 På fritiden så

* umgås med vänner

* ritar/målar

* lyssnar på musik

* ser på tv/film

* hänger runt hos chica mest

 

o m.m


mina vänner ser mig som en glad och rolig person, o galen på ett bra sätt  

o omtänksam, och ja bryr mig väldigt mycke om mina vänner och familj.. jag har 8 halv syskon, o ja är den minsta utav mina syskon   de är både fördel och nackdel att vara minst...

jag gick på hotell och resturange progam, vilket jag börjar sakna skoltiden   saknar den tiden man va med sina vänner och känna av pluggkänslan... vilket ja kom på att den 11 okt så ska ja börja tyska lextion, känns spännade faktiskt  

och ja har sökt till komvux inom psykologi, som ja tycker är rätt intressant.. har börjat mer bli intresserad av människans beetende  


jag är rätt kort av mig, men visa tycker väl att de är gulligt men ni får avgöra själv va ni tycker... (1,57-58 cm)  


 

söt?  

hmm.. om ni har frågor så fråga bara.. men ja svarar inte på idiotiska frågor eller åsikter..

 


  OMG!! ja måste fan ta och duscha känner jag.. luktar ju rena svettapa  

nästa gång ja kommer in ska ja skriva mer om va min blogg består av.. de kommer bestå av bl.a japan/anime/musik och filmer  



ja säger väl hej då...

eller som ja kommer alltid att skriva när ja ska dra vilket är sayonara som betyder hej då på japanska.. haha vilket ja nämnade att ja är en japanskfreak så ja kommer nog allt skriva på japanska en del gånger men lugn ja skriver va de betyder o så  

 


Sayonara

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena maxe - 22 oktober 2012 18:26

Hanna widerstedt har gått för långt nu!!! hon erkände att hon inte var den personen som hon låsades att vara, ni vet den här slampiga,shoppaholic galna bitch.. och den som söker uppmärksamhet "titta på mig, titta på mig! obs ja visade mina boobisar  ...

Av lena maxe - 15 oktober 2012 20:19

  måndag den 15/10   är fortfarande förkyld    och ja lite trött med efter jobbet, förra torsdagen så gick ja på min första tyskakurs, vilket var rätt kul     och har lärt mig nu en del ifrån boken   om ni undrar hur ja gjorde   gå in på...

Av lena maxe - 30 september 2012 15:58

Hej bloggen, någon som är jävligt allmänt seg o trött idag? jo de är ja!!      de blev inte så mycke bilder ifrån går kvällen men ja fick tag på ett foto ifrån kvällen...o ja på mig då        Åtorps marken, idian musik o cindy's nya ...

Av lena maxe - 28 september 2012 19:13

Hey   Äntligen fredag!! får göra en lite snabb inlägg ska dra kl 20.00 till mia, vilket är om 30 ja ska dra då     Igår så fick ja mina underbara hello kitty glasögon    utan glas allstå..                        ...

Av lena maxe - 26 september 2012 17:39

    konnichiwa   konnichiwa = hej   Ja hann inte att skriva nåt igår, vi kom hem ganska sent igår kväll så ja orkade inte att skriva nåt   ja skulle igentligen tagit kort på olika ställen, men de är ju fucking klart att man glömmer bo...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards