mari-sanpixie

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

igelkott inomhus?

Av lena maxe - 24 september 2012 21:24


 

hur ofta brukar en igelkott komma in på ens jobb?   de gjorde denna kawaii = söt dude  

 



min chef började att hojta till och sa: - ahh en råtta   eller vänta de var bara en igelkott  

han är liksom lite halv rädd för dom, mest för att dom bits, men detta var ju liten en   men hittade bara en vante så fick allt göra att den gick till den silveriga brickan som ni kanske ser på bilden


   

ut till de rätta plats  

     

så va har de hänt mer idag då? hmm.. inte direkt så mycket faktist mer att jag och cindy ska dra till dollar store i skövde   super billigt ställe och man hittar alltid nåt att ha   kanske inte jätte snygga kläder men de finns allt andra saker..

hmm.. de ja vet ja ska handla är olika städ medel och mer smycken o så m.m  

I love shopping  



Cosplay

   

                             Vampire knight cosplay kostym                  Hatsune miku cosplay kostym

detta är vad ja äger i min cosplay samling, yes ja är tokig i cosplay kostymer och lolita kläder  

synd bara att ja äger inte en lolita klänning men vem vet en dag så  



                     



Japan har alltid var min favorit sen några år tillbaka... och min första anime jag såg var sailor moon

jag var nog runt 7-8 år gammal när de kom på tv för första gången  

vilket ja tycker att dom ska visa de igen på tv, hmm de finns ju på youtube men inte alla avsnitt och ja pirate bay finns där eller de kanske inte gör längre men de var bara på engelsk tal.. men men bättre än inget... men ja har inte alla de fattas cd 3-4


så japansk musik är ja väldigt intresserad över och filmer   

och An Café var min första japanska grupp ja lyssna på


i går tittade jag o cindy på evidence


 

ni vet den här känslan över när man är ute o campar mitt i natten i skogen och du hör ett slags skrikande ljud och du börjar plötsligt se reflex ögon som kommer emot dig närmare o närmare..  

dom spelar men en videokamera vilket gör mer spännade som om man spelar in och är med i filmen...

vi tyckte att den var hyfsat bra film  


ne men ja ska dra nu ha en bra forsätt kväll


Sayonara

 
 
Dea

Dea

25 september 2012 12:16

Hej hej!
Jag vill bara säga att jag gillar din blogg och min dröm är att åka till Japan tillsamamns med min kusin (hon är heltokig i Japan) och jag är också kort, jag är 1.59cm Förr var jag några centimeter lång men har blivit mindre nu. Fortsätt med din blogg, jag är intresserad! :)

http://www.deaworld.bloggplatsen.se

lena maxe

25 september 2012 12:54

Hej va kul att de finns mer som är sjukt tokig som ja i Japan då ;) du får gärna fortsätta att läsa min kawaii blogg ^^ ja de är min högst dröm oxå att åka till Japan :D en dag så ska ja allt åka dit ^^

Kawaii=söt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena maxe - 22 oktober 2012 18:26

Hanna widerstedt har gått för långt nu!!! hon erkände att hon inte var den personen som hon låsades att vara, ni vet den här slampiga,shoppaholic galna bitch.. och den som söker uppmärksamhet "titta på mig, titta på mig! obs ja visade mina boobisar  ...

Av lena maxe - 15 oktober 2012 20:19

  måndag den 15/10   är fortfarande förkyld    och ja lite trött med efter jobbet, förra torsdagen så gick ja på min första tyskakurs, vilket var rätt kul     och har lärt mig nu en del ifrån boken   om ni undrar hur ja gjorde   gå in på...

Av lena maxe - 30 september 2012 15:58

Hej bloggen, någon som är jävligt allmänt seg o trött idag? jo de är ja!!      de blev inte så mycke bilder ifrån går kvällen men ja fick tag på ett foto ifrån kvällen...o ja på mig då        Åtorps marken, idian musik o cindy's nya ...

Av lena maxe - 28 september 2012 19:13

Hey   Äntligen fredag!! får göra en lite snabb inlägg ska dra kl 20.00 till mia, vilket är om 30 ja ska dra då     Igår så fick ja mina underbara hello kitty glasögon    utan glas allstå..                        ...

Av lena maxe - 26 september 2012 17:39

    konnichiwa   konnichiwa = hej   Ja hann inte att skriva nåt igår, vi kom hem ganska sent igår kväll så ja orkade inte att skriva nåt   ja skulle igentligen tagit kort på olika ställen, men de är ju fucking klart att man glömmer bo...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards