mari-sanpixie

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

super seg söndag -_-'

Av lena maxe - 30 september 2012 15:58

Hej bloggen, någon som är jävligt allmänt seg o trött idag?

jo de är ja!!  


 de blev inte så mycke bilder ifrån går kvällen men ja fick tag på ett foto ifrån kvällen...o ja på mig då   



Åtorps marken, idian musik o cindy's nya kompisar  

hon fick allt lite flört i från en idian, vilket han inte syns me på bild..

 


bland annat den här tröjan köpte ja på marknaden   vilket ja tycker om..


 


I fredags så var de nåt slags öppet hus eller nåt sånt, vilket ja inte kunde motså att ta en bild på på kyrkan (hatar kyrkor egentligen) men ja tyckte att de var skit snyggt gjort  

          


Just nu sitter ja  o cindy o kollar from hell, med johhny depp    

de var ett tag sen ja såg den..



Lolita


       


de kommer inte direkt hända mycke mer idag mer en allt lana framför datorn o tv de finns tyvärr inte mycke att skriva idag, så ja kan ju lägga upp lite japanska nya låtar  








Sayonara

 
 
Ingen bild

http://ztina310.bloggplatsen.se

18 oktober 2012 21:45

Hej, fin blogg du har!! :)

http://ztina310.bloggplatsen.se

lena maxe

22 oktober 2012 00:21

Tack tack ^^ du får absolut fortsätta att läsa vidare på min blogg ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lena maxe - 22 oktober 2012 18:26

Hanna widerstedt har gått för långt nu!!! hon erkände att hon inte var den personen som hon låsades att vara, ni vet den här slampiga,shoppaholic galna bitch.. och den som söker uppmärksamhet "titta på mig, titta på mig! obs ja visade mina boobisar  ...

Av lena maxe - 15 oktober 2012 20:19

  måndag den 15/10   är fortfarande förkyld    och ja lite trött med efter jobbet, förra torsdagen så gick ja på min första tyskakurs, vilket var rätt kul     och har lärt mig nu en del ifrån boken   om ni undrar hur ja gjorde   gå in på...

Av lena maxe - 28 september 2012 19:13

Hey   Äntligen fredag!! får göra en lite snabb inlägg ska dra kl 20.00 till mia, vilket är om 30 ja ska dra då     Igår så fick ja mina underbara hello kitty glasögon    utan glas allstå..                        ...

Av lena maxe - 26 september 2012 17:39

    konnichiwa   konnichiwa = hej   Ja hann inte att skriva nåt igår, vi kom hem ganska sent igår kväll så ja orkade inte att skriva nåt   ja skulle igentligen tagit kort på olika ställen, men de är ju fucking klart att man glömmer bo...

Av lena maxe - 24 september 2012 21:24

    hur ofta brukar en igelkott komma in på ens jobb?   de gjorde denna kawaii = söt dude         min chef började att hojta till och sa: - ahh en råtta   eller vänta de var bara en igelkott   han är liksom lite halv rädd för d...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards